Hoe definieer je een statische garage?

Er zijn verschillende manieren om een garage te definiëren. Ten eerste zijn er de vaste, in tegenstelling tot bewegende, garages. Ten tweede zijn er de dynamische, in tegenstelling tot statische, garages. Elke garage die de twee soorten elementen draagt, is dus, nou ja, dynamisch van aard.

De vaste turbine is, uiteraard, vast in fysische termen. De vaste invalshoek heeft de neiging consistent te blijven binnen een bepaald bereik van 360 graden. Bijgevolg bezit hij een insteldruk tussen 0 en 1,3 bar. De dynamiek van de garage slaagt erin om naast fluctuerende ook intermitterende verlichting te genereren, die echter altijd groter of kleiner is dan de insteldruk. Deze eigenschap is vooral belangrijk bij de bespreking van de dynamische garage.

Statische garages

De eenvoudige definitie van een statische garage is dat deze een dynamische levensduur heeft. Er is geen openingsmethode waardoor de regen naar binnen kan lekken. Het is een permanent gemonteerd voertuig. Het is sterk aan te raden een plaats te kiezen die de vorming van luchtgolven en andere soorten rimpelingen vermijdt. Bovendien worden ze gebouwd met de samenstelling van materialen die niet bewegen (meestal aarde). De vaste opstelling moet worden gedemonteerd, en vervolgens weer worden opgebouwd wanneer de vereiste matige ontlading optreedt.

Plannen van een vaste parkeerhoek

Voor het plannen van een dynamische garage is het dus belangrijk een plaats te vinden met een permanent gesitueerde vloer en een voldoende groot oppervlak. Dan is het niet nodig om een rechte lijn te plannen en de auto te laten slingeren over de hoek van de invalshoek van de vaste hoek van de garage. Hier is een mogelijk schema voor een vaste parkeerhoek van de auto:

Conclusie

De identificatie van een locatie als autogarage vereist gedetailleerde aandacht. Om te beginnen moet de garage geautomatiseerd zijn en een vloer en een dak hebben. Vervolgens moet de garage een capaciteit hebben voor één auto en een mechanische lift om het gewicht van de auto te kunnen dragen. Tenslotte moet het de lengte over een ongeveer vrije parkeerplaats voor elke auto. Er zijn echter een aantal gespecialiseerde autogarages, zoals de kantel- en dompelgarage, samen met een aantal vrijstaande of intermitterende garages. Zij zijn ontworpen om een gedeelte van het huis om te vormen tot woonwagen. Dergelijke seizoensgebonden faciliteiten zijn meestal bedoeld om reguliere garages te beschermen tijdens sneeuwstormen of wanneer er waterschaarste heerst in de buurt.

Navigation